12 januari van Sineu naar Cala Rajada

12 januari 2020 - Capdepera, Spanje

Vandaag het reisverhaal op de video. Weer een top dag,wel koude wind en veel bergen op en af vandaag. Maar onze Koga’s doen het geweldig!

1. Han Bezuijen:
    12 januari 2020
    Fijn, dat wij weer de link hebben. Leuk hoor zo'n video verslag. Super mooie fietsen hebben jullie. Nog fijne fietsdagen
  2. Willy Kalf:
    13 januari 2020
    Héérlijk. Vooral ook zo stil super!! Echt érg mooi eiland. Liefs x
  3. A. M. Verhoeff:
    Hallo meisjes zo fijn dat ik de link weer heb om jullie avonturen bij mijn ontbijtje met een kat op schoot te volgen. Weliswaar " gewoon" op 2 hoog in Adam fiets ik ook een beetje mee en dat doet ook mijn fietshart sneller kloppen. Ik vind jullie twee hele stoere meiden en kijk uit naar het volgende verhaal met beeldmateriaal. Pas goed op elkaar ehenen het goed, groet Marian.
  4. Rob Neering:
    13 januari 2020
    Goed bezig. Maak van de gelegenheid gebruik om jullie een gelukkig en gezond 2020 te wensen. Marijke en Rob