13 en 14 september 2020

14 september 2020 - Nieuwkuijk, Nederland

We zijn onze vervolgreis door Nederland gestart op de lange fietsafstandsroute LF7 (oeverlandroute). Sandra vanuit Watergang en Marja vanuit Amsterdam. In Ouderkerk ad Amstel hadden we zondag afgesproken. Een prachtige dag met veel boten op het water en veel fietsers op de weg. De tocht ging via de Amstel, Abcoude, Loosdrechtse Plassen, Vecht, Haarzuilens, Montfort, IJsselstein naar onze 1ste overnachting in het Fletcher hotel Nieuwegein (Sandra 95 km en Marja 85 km). Vandaag zijn we met verschilende veerponten oa de Lek, Waal en Maas overgestoken. Een mooie tocht over veel hoger gelegen dijken langs oa Vianen, Leerdam, Brakel, Aalst en Heusden met eindbestemming Nieuwkuijk (71 km).

1. Anneke:
    Ziet er goed uit!!!
    Geniet lekker van alle fijne momenten!
  2. Petra:
    14 september 2020
    Jaaaa daar zijn ze weer.
  3. Yvon:
    14 september 2020
    Leuk daar zijn jullie weer
    Weer lekker meegenieten
  4. Willy Kalf:
    Mooie tocht!! Geniet xx
  5. Loes:
    15 september 2020
    Geweldig hoor Sandra en Marja! Een prachtweek met heerlijk weer is voor jullie aangebroken. Dat kasteel Haarzuilens is echt schitterend, de 2e keer dat ik er kwam was ter gelegenheid van het huwelijk van mijn broer en zijn vrouw. Zo prachtig daar... Heb een mooie tocht verder! Groetjes
  6. Anja:
    15 september 2020
    Ziet er prachhhhhhhtig uit kippetjes😘🚴🏾‍♀️
  7. Elma Kreuzen Thijssen:
    15 september 2020
    We genieten wederom met jullie mee. Wat een prachtige foto's. Ga zo door......
  8. Dorien:
    15 september 2020
    Geweldig!! Geniet er lekker van en heel veel plezier !!!
  9. Anita:
    15 september 2020
    Geweldig dat opgehangen stokbrood. Lijkt me een hele leuke tocht om langs rivieren te fietsen. Veel plezier samen!