Dag 15: Karoo National Park

15 november 2019 - Beaufort-West, Zuid-Afrika

Na het ontbijt vertrokken naar Karoo National Park. Hele dag rond gereden op zeer onbegaanbare wegen maar alles ging goed. Onze Maxi gaat voortaan door het leven als Max (Verstappen). Het was heet, 33 graden. Prachtig, gortdroog en ruig park, heel rustig, overweldigende natuur. Op de terugweg gestopt bij de Mac Donald voor een frietje en een lekker ijsje. Nu weer heerlijk voor onze super-de-luxe lodge.

1. Tosca Terwiel:
    15 november 2019
    Wat een belevenissen weer vandaag. Lijkt me ook erg inspannend op dit soort wegen maar dan heb je ook wat! Op naar weer een topdag morgen. Het houdt niet op! X
  2. Tonia:
    Nou dames, wat willen jullie nog meer. Dat heerlijke eten van op de foto, wippende schildpadden, 33 graden, prachtige omgeving, super mooie dieren gespot, de Mac Donalds en een super de luxe lodge🤩 wat een top vakantie.🌴hier is het vreselijk koud.🥶❄️ Dus dames lekker blijven genieten😘
  3. Marianne:
    16 november 2019
    Axel en ik genieten iedere keer weer van jullie reisverslag.
    Heel afwisselend.Geweldig om Artis in het echt te beleven.
  4. Anita:
    16 november 2019
    Ja, het is een mooie beestenbende daar! Leuk huisje trouwens...
  5. Monique Smiers:
    17 november 2019
    Wat een geweldig gebied...wederom genieten en heerlijk eten😋 En...mooie dieren gespot...heel leuk! 🐢🐘🐒Alleen die afgrond...pfff wat een hoogte😱 Ook weer zo'n superleuk huisje...enig!
  6. Esther:
    20 november 2019
    Indrukwekkend die beesten... en het wordt nog spannender hè.