Dag 17: van Graaff Reinet naar Addo

17 november 2019 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Gisteravond geschrokken van een erg grote spin op Marja d’r kussen. Sandra heeft hem met haar sandaal vermoord. Marja stond buiten te gillen en deed niks.  Daarna nog een exemplaar gevonden bij de kast. Zelfde afloop. Marja heeft vannacht geen oog dicht gedaan. Vroeg vertrokken richting Addo. Het was 15 graden kouder dan gisteren🤭 In Addo Elephant Park rondgereden en een heleboel olifanten gezien. Er zijn er ongeveer 750. Verder zebra’s, kudu’s, stokstaartje, hartebeest, wrattenzwijn alias pumba gezien. Morgen en overmorgen slapen we in het park (geen WiFi). Vanavond slapen we in een erg leuke lodge 10 km buiten het park, waar we nu heerlijke struisvogel gaan eten.

1. Willy Kalf:
    17 november 2019
    Ongelooflijk zo veel wild gezien. Waanzinnig gaaf. Mm mm struisvogel biefstuk. Eng zeg die spinnen. Prachtige foto's!!Genieters xxx xxx
  2. Monique Smiers:
    17 november 2019
    Mooie foto's, hoor! Prachtige dieren hebben jullie weer gespot! Genieten...
  3. Thea Eijking de ruijter:
    17 november 2019
    Prachtige foto s uit Addo national park!!.
    Wij hadden geen enge spinnen in tanzania he Mar!! Ga ook maar niet naar surinama. Daar heb ik spinnen met heel veel haar oo poten gezien!! Hoop dat je beter slaapt vannacht haha. Vrijdag begint een nieuwe serie bij EO over de serengeti.
    Veel plezier nog!!!
  4. Tosca Terwiel:
    17 november 2019
    Geweldig weer allemaal ladies. Heel veel plezier in Addo Park en op naar die big 7👍X
  5. Yvon:
    17 november 2019
    Wat een prachtige foto's weer van die mooie dieren
  6. Stephany Williams:
    17 november 2019
    Ahahah Marja en jij lachtte me uit dat er een muis in mn huis was maar bent bang voot een spin 😂😂😜😜 geniet ervan😘
  7. A. M. Verhoeff:
    18 november 2019
    Goedemorgen ladies,
    Wat een geweldige foto,s van alle dieren en dat je je zelfs nog een banaantje hebt mogen geven, dat mogen wij allemaal niet in Artis !!!!
    Ben stiekum toch wel een beetje jaloers. Zo stoer drie van die meiden helemaal op eigen krachten door de jungle. Lekker blijven genieten jullie zijn tenslotte al weer over de helft. Groetjes uit regenachtige Amsterdam Marian Verhoeff
  8. Han Bezuijen:
    18 november 2019
    Nu wij weer thuis zijn, hebben wij eindelijk tijd om jullie reis even terug te kijken. Van een extreem luxe Dubai naar een primitief Afrika is e.e.a. wel bijzonder groot. Wat mooie verhalen en schitterende foto's. Nu onze pijlen maar richten op Afrika. Groetjes Han & Nel
  9. Esther:
    20 november 2019
    Fantastisch meiden, wat een geweldige trip en zo veel indrukken!!