Dag 22: Knysna

22 november 2019 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Vandaag lekker rustig opgestart met een ontbijt in de mooie tuin met uitzicht. De dolfijnen kwamen weer voorbij🤗 daarna de mooie lagune van Knysna bezocht. Lekker bij de haven geshopt en gegeten. Vanaf The Heads, dat zijn verschillende viewpoints in een dure wijk van Knysna, hadden we een prachtig uitzicht op de lagune vanaf hoge kliffen. Alweer trillende benen. Daarna nog even op een Afrikaans kunst marktje in het centrum rondgelopen en wat souvenirs gekocht. Knysna is een leuke plaats met veel verschillende culturen, van moslims tot rastafari’s. De dag afgesloten met een happy hour, drankje en zoutjes, op onze mooie plek.

1. Tosca Terwiel:
    22 november 2019
    Wat een genot en een belevenissen weer allemaal vandaag dames van het goede leven! Heel veel plezier morgen weer bij de dolfijnenđź‘Ť
  2. Willy Kalf:
    Wat een te gekke en mooie dag weer meiden. Prachtig!! Liefs xxx
  3. Monique Smiers:
    23 november 2019
    Wat mooie dag weer vandaag...prachtige vergezichten en leuke foto's van jullie met schitterende achtergronden. Genieten!!
  4. Ellen:
    Wat heerlijk om te zien dat jullie zo heerlijk genieten! Weer een mooie herinnering erbij xxx