Dag 23: Plettenberg Bay

23 november 2019 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Vroeg opgestaan om op tijd in Plettenberg Bay te zijn voor een boottocht. Grote kolonie zeeleeuwen en walvissen gezien, de bryde’s walvis. Op het strand geluncht waar de dolfijnen vlak voorlangs kwamen spelen in de golven. In Buffelsbaai hebben Maxi en Cookie heerlijk gezwommen in de hoge golven, Freek vond het te koud. Bij de Happy hour in de eigen tuin werden we getrakteerd op heeeeeeeel veel dolfijnen spelend in de golven. Zie foto’s. Maxi heeft heerlijke pannenkoeken gebakken. We genieten op ons terras van de laatste avond en zijn wat katerig, we moeten morgen naar Kaapstad (ongeveer 500km) voor de terugvlucht 🥴😥

1. Yvon:
    Prachtige fotos wéér!!!
  2. Yvon:
    Jammer dat het volgen van jullie prachtig avontuur voorbij is, ik heb er van genoten!
    Goede vlucht naar huis!!!
  3. Monique Smiers:
    Weer geweldig mooie foto's...👌
    De mooie reis is bijna voorbij...super leuk om jullie al die weken te kunnen volgen! Nu nog even genieten...en alvast een goede reis!✈️😘
  4. Bernie:
    23 november 2019
    Jammer hè. Bijna afgelopen. Prachtige foto's weer. Geniet er nog even van en goede reis.
  5. Marina:
    Lieve meisjes, wij wensen jullie een goede rit en een voorspoedige terugvlucht, liefs🥰
  6. Tanja:
    24 november 2019
    Geweldig al die mooie foto's en leuke video's van jullie prachtige reis. Was erg leuk om een beetje met jullie mee te reizen. Super om te zien hoe jullie genoten. Jammer dat het er al weer bijna op zit. Goede reis morgen en safe flight home.
  7. Willy Kalf:
    waanzinnig mooie foto's weer. Prachtige laatste dag! Genoten van jullie verslagen. Goeie en veilige reis. Zal ff wennen zíjn in grijs en fris en vol Nederland. Pfffd. Liefs xx
  8. Marianne:
    24 november 2019
    Wat hebben we genoten van jullie prachtige reis.
    Hartelijk dank voor jullie reisverslag en de vele foto's
    Goede reis terug .
    Liefs Axel en Marianne.
  9. Anita:
    24 november 2019
    Yep helemaal eens met iederen. Leuk om jullie te volgen en merci dat jullie de moeite namen en volhielden om iedere dag te posten. Jammer voor ons volgers ook😃, tot volgende blog 😘 Geniet nog lekker even van de laatste dag en goede reis terug alvast.
  10. Tonia:
    Lieve ladies, wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt😃 was leuk om op deze manier een stukje met jullie mee te reizen. Jullie zijn een super leuk vlogteam, dus daar zou ik zeker wat mee gaan doen🤣 ik wens jullie een Goede reis terug en vergeet niet jullie dikke jas en sjaal 🧣 vast in je handbagage te doen🥴 🥶 tot morgen ladies 💋🤗