Dag 8: Hermanus-Cape Agulhas

8 november 2019 - Langa, Zuid-Afrika

We zijn vanmorgen begonnen in de haven van Hermanus om een Whale Watch boottocht te boeken. Helaas was alles vol; geboekt voor zondag, komt dat ff goed uit, de verjaardag van Marja, onze Freek. Doorgereden langs de kust die de walvis route wordt genoemd. Bij het uitzichtpunt in De Kelders ging Sandra alias Maxi, gillen want ze zag een walvis. Meteen geparkeerd en uitgestapt en een paar uur walvissen gekeken, 6 stuks!! Waarvan een paar met baby en erg dicht bij de kust, zie foto. Adembenemend en indrukwekkend.
Verder door naar het zuidelijkste puntje van Afrika, Cape Agulhas, waar de Atlantische en de Indische oceaan samenkomen. Maxi heeft met haar grote teen het water gevoeld, ijsblokken. Zwemmen is geen optie, erg jammer in deze mooie golven in de turquoise oceaan. Heerlijk geluncht en een softijsje gegeten en terug gereden naar huis. Weer een topdag!!  Nu gaat Anja alias Cookie lekker roerbakbami maken met kip, groenten en satésaus😘

1. Willy Kalf:
    8 november 2019
    Tjemina wat een avontuur. Prachtige foto's. Leuk en gaaf zeg walvissen en hun baby's!! Wéér een topdag. Eet lekker en truste voor straks. Xxxx
  2. Monique Smiers:
    8 november 2019
    WoW...fantastisch walvissen zo dichtbij...elke dag een bijzondere dag! 👍👌
    En...heerlijk eten...jammiejam...😘
  3. Simone:
    8 november 2019
    Wat leuk jullie reis zo te volgen! Geniet van alle moois daar.
  4. Anita:
    9 november 2019
    Ja indrukwekkend hè! Heb ooit een x een paar staarten in de verte gezien vanaf een boot
    en daar werd iedereen al emotioneel van. Dit is helemaal te gek, bofkonten! Geniet lekker verder samen.
  5. Tonia:
    9 november 2019
    Hai ladies. Wat een gaaf appartement met zo een uitzicht, echt wauw 🤩. Zie je alleen maar in films😂 eigenlijk is jullie reis ook een groot avonturen film en een comedy tegelijk🤣🤣 jullie worden ervaren vloggers. Ik zie een gat in de markt🤩 Moet vooral lachen als ik jullie helemaal in een deuk zie samen.😂 zie jullie volgende lachfilm wel weer verschijnen😃😃😘