Zaterdag 16 en zondag 17 december

17 december 2023 - Arcos de la Frontera, Spanje

Zaterdagochtend mooie rondwandeling in Ronda gemaakt, nog voor de toeristenbussen arriveerden. Ronda ligt op 750 m hoogte dus hier overdag kouder en 12 graden.

’S middags vertrokken richting Arcos de la Frontera met tussenstop in Benaojan.

In Arcos ‘s avonds heel erg druk in verband met een feest van de …. ? We begrepen de uitleg in het spaans niet helemaal😉 en zijn er later ook niet achtergekomen, omdat we geen zin hadden in de drukte.
Vandaag (zondag) naar Cadiz geweest, de oudste stad van Spanje, echt een aanrader, zeker op zondag tussen de spanjaarden, heel mooi en gezellig!

We hebben steeds volop zon, 18/20 graden en kunnen heerlijk op het terras zitten.

En dan de nachten …. tja… Monique neemt iedere nacht een pilletje want ik maak heel veel geluid …. Ik dacht dat ik gedroomd had dat Monique vannacht maar aan het roepen was dat ik stil moest zijn, maar t blijkt dat ze dit echt gedaan heeft … zonder resultaat.. ze zal met zwaarder geschut moeten komen 😏

1. Anja:
    18 december 2023
    Ziet er mooi uit daar. Heerlijk!
    Helaas Monique, ik herken het, sterkte, tip: zwarte kat tussen jullie in 🥴
  2. Monique:
    Goed idee, Anja!😀
  3. Rosanne:
    18 december 2023
    Wauw wat prachtig allemaal zeg! Jaloers op die mooie uitzichten😍

Arme tante.... Gelukkig heb je je pilletjes mee.. Misschien ergens oordopjes scoren?🙈🤭
  4. Clementine:
    18 december 2023
    Wat een prachtige foto's weer. Lijkt wel een andere wereld. (Is eigenlijk ook wel zo)
    Alles nog zo mooi groen.
    En Mon, alle beetjes die je slaapt, zijn meegenomen.
  5. Esther:
    Erg mooi allemaal. En die heerlijke blauwe luchten, 🩵🌞
  6. Jannie:
    18 december 2023
    Mooie foto’s, vooral Cadiz en heerlijk weer bij jullie, veel plezier😘
  7. Marina:
    18 december 2023
    Ziet er goed uit, wel veel …………..Mar😉,
    Monique, misschien die pilletjes met een lekker drankje innemen?
  8. Martine B:
    19 december 2023
    Wat ziet het er prachtig uit! Dat is genieten meiden 🙃. En jullie maken geweldige foto's. Ik ga jullie aanmelden voor 'Het perfecte plaatje'.
  9. Marja:
    Monique maakt de foto’s 😉👍
  10. Monique:
    19 december 2023
    Bedankt voor alle goede tips voor het slapen...gaat helemaal goed komen😀
    En met die drankjes zit het zeker goed🥂🍷😀
    We genieten volop...🌴😎
  11. Annette:
    19 december 2023
    Prachtige reis, heerlijk dat jullie zo genieten! En dat nachtelijk geluid moet je maar op de koop toe nemen Monique😉 je kunt straks in NL weer uitrusten😅