25 en 26 juni

26 juni 2023 - Sete Cidades, Portugal

Vier uur vliegen ipv vier en half ( wind mee). Ging super snel bagage en auto onder ons kont. Onderweg boodschappen gedaan. Veel warmer hier als we hadden gedacht. We slapen drie nachten in een molen: enige plek met heeeeel veeeel trappen. Gisteravond pizza in de oven gestopt en het is hier 2 uur vroeger als in Nederland. Het is heel groen, langs de weg groeien de hortensia’s zoals bij ons brandnetels.
Vandaag een boottocht gemaakt en met dolfijnen gezwommen. We gingen met zo een snelle zodiac met 200pk erachter en zagen al snel honderden dolfijnen zwemmen/springen. Toen het water in en ze zwommen zo langs ons, sommigen op maar 3 meter afstand. Weer een fantastische ervaring rijker.
Daarna klein rondje gelopen in hoofdstad Ponta Delgada, leuk autovrij centrum. Even wat gegeten en via een toeristische Immink route (lees geen asfalt meer) terug naar de molen. We zijn gesloopt van alle indrukken.

1. Ellen:
    26 juni 2023
    Wat een mooi begin weer van een prachtig avontuur. Heel veel plezier weer samen xxx
  2. Ingrid (collega Anja):
    26 juni 2023
    Ziet er tof uit en jullie hebben al mooie en leuke ervaringen opgedaan! Wie weet wat er nog meer voor moois op jullie pad komt. Straks weer een rugtas vol met avonturen en herinneringen. Veel plezier!
  3. Rene & Monique:
    26 juni 2023
    Zo geweldig dat we weer mee mogen genieten. Eig.
    -Jullie doen het fantastisch!-
    Plafond molen = helemaal goedgekeurd.
  4. Yvon:
    27 juni 2023
    Wat ziet het er mooi uit zeg en wat een mooie ervaring met de dolfijnen
    Mooie natuur
    Veel plezier en ik geniet weer lekker mee
  5. Marianne:
    27 juni 2023
    Prachtig groen.Heel wat anders dan Lanzarote.
    Geweldig jullie zwempatij met de dolfijnen.
    Veel plezier met elkaar.
  6. Marja:
    27 juni 2023
    Wow wat ziet het er mooi uit!! En geweldig met de dolfijnen! Geniet lekker verder!