Floris V

20 april 2022 - Streefkerk, Nederland

Ethel (mijn naai en wandel vriendin sinds 2020) is in 2018 begonnen met Petra(haar beste vriendin) om het Floris V pad te gaan lopen. Helaas hebben ze maar 7 etappes gelopen want Petra is helaas overleden! Nu zijn wij samen het pad gaan lopen vanaf het punt waar zij samen zijn gestopt! Wij zijn etappe 8 begonnen op 2 september 2021.

Vandaag begonnen in Schoonhoven voor een etappe van 12 km, prachtig weer we hadden het zelfs 🥵, overal wilde bloemen,lammetjes,pulletjes etc wat is de natuur toch prachtig in deze tijd van het jaar. Meteen op terras aan de Lek Gerard trakteerde ( ja Ethel haar man heet Gerard 😜) . Onze picknick aan de Lek opgegeten en s’middags aan een ijsje. Moe en bezweet aangekomen in ons natuurhuisje: langs een weg geen stromend water en de wc is een emmer die je moet legen in een vat buiten en zaagsel erop kwakken en met water uit de regenton omspoelen!Nou dit vinden wij niet echt leuk maar wel zoveel lol om gehad, dit vergeten we nooit meer. Mattis zei al niet zoveel eten jullie vanavond!

1. Marja:
    Mooooi! Veel plezier 😘
  2. Yvon:
    20 april 2022
    Wat een mooie natuur hé en prachtige foto's weer
    Enig huisje ..maar erg primitief hé hahahahaha ik zie het al voor me🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Maar lekker veel lachen maakt het weer allemaal goed en het is weer eens wat anders dan een zolder mooi maken😜
    Genieten jullie lekker verder en veel wandel plezier samen😘😘
  3. Petra:
    Wat goed. Superleuk. Veel
    Plezier.
  4. Elma Kreuzen Thijssen:
    21 april 2022
    Wat leuk, na het fietsen nu lopen, sportief hoor en ik geniet wederom vanuit van mijn stoel van de mooie omgevingsfoto's.