Dag 9

2 december 2023 - El Paso, Spanje

Een dag eerder dan we hadden gepland zijn we uit de grotwoning vertrokken richting Tazacorte, de toegang naar de grotwoning was niet te doen

Sandra is op dag 1 flink gevallen met koffer en al en ik , yvon lag op dag 2 languit op een cactus

Via booking.com een leuk huisje in El Paso geboekt

Nadat wij geïnstalleerd waren zijn we naar het huis van Petra en Janneke gereden en daar even rondgekeken. Gelopen in de baai van Tazacorte en daar gegeten. Nu relaxed in ons boshuisje

1. M.D. Imming:
    2 december 2023
    Hihihi, lijkt wel uit een slapstick: gevallen in een cactus. Hopelijk was het niet zo'n hele grote en niet al te pijnlijk.
    Prachtige foto's weer en schitterende planten. Ondanks de nattigheid bij jullie, is het daar een stuk beter dan hier.
    Nog veel plezier meiden😘
  2. Tonia:
    3 december 2023
    Jeetje, wat een pech van het vallen🫣 mooie foto’s en leuk dat jullie bij woning van P&J zijn geweest. Wat is het toch een prachtig eiland 🤩 heel veel plezier ladies🫶
  3. Ethel:
    Nou ja… die valpartijen van jullie 😵‍💫
    En dan ook nog in een cactus……
    Hopelijk vanaf nu normaal en huisje wat jullie nu hebben ziet er heel leuk uit.