Fin du voyage /eind van de reis

23 juli 2022 - Whitehorse, Canada

Nous sommes prêtes pour le départ : l’avion à 6 h du matin ! Merci pour votre soutien ! Nous avons vécu un voyage de merveille !

Dradra et Anja

1. Ellen:
    23 juli 2022
    Het zit er op meiden. Maar jullie kunnen op een fantastische reis terug kijken en hier nog jaren over praten. Wens jullie een goede vlucht en voor straks welkom thuis weer xxx
  2. Anneke Hooijberg:
    Dank jullie wel voor jullie ( soms hilarische) verhalen!
    Jullie hebben een geweldige reis gehad maar ik heb er ook veel plezier aan beleefd.
  3. Renee:
    23 juli 2022
    Wat heb ik genoten van jullie prachtige reis. Bedankt en een fijne vlucht ✈️ terug. Liefs BrassaXXX 💋☀️
  4. Rene & Monique:
    Sprankelend, erg gelachen om jullie
    Koot & de Bie-achtige weergaves. Heerlijk om te mogen meegenieten!
    Welkom in NL. Liefs R+M.
  5. Elma Kreuzen Thijssen:
    24 juli 2022
    Jammer, maar wat een prachtige reis, wat een natuur en grootsheid. Goede reis terug, veel liefs Paul en Elma.