Woensdag /Mercredi

21 juli 2022 - Haines, Alaska, Verenigde Staten

Grijs en regenachtig vandaag.We zijn rustig opgestart ,even met het thuisfront gebeld en toen gaan wandelen.Door een heel bijzonder bos:gekke sfeer veel omgevallen bomen en rare vormen,elfenbankjes (de elfjes gevlucht)veel mossoorten en prachtige giga bladeren planten.Het pad met houten trappetjes en planken afgewisseld.An gevallen over een natte boomstronk en niet bezeerd.Veel berenpoep en wij veel geluid gemaakt en An heeft een perfecte berenroep!Na een uurtje lopen kwamen we aan zee daar in de beschutting van de bomen kunnen picknicken en toch de twee gletsjers kunnen zien.An steeds de hik vandaag : filmpje volgt:ik heb de hik ik heb hem dik ik heb hem nou ik geef hem aan jouw: vreselijk gelachen ! Alletwee natte broek door het smalle pad tussen natte struiken. Thuis warme chocomelk en pannenkoeken gebakken en droge kleren aan ,daarna in Haines gelopen maar niet veel te beleven. Vanavond gaat An lekkere tosti’s bakken en we hebben beslag over dus misschien nog een pannenkoekje als toetje.We hebben kacheltje aan ….