Dag 5

28 november 2023 - Caseta de Información, Spanje

Met gierende banden vertrokken vanmorgen,  prachtig hoor de omgeving daar maar het appartement was niet echt ons ding ondanks het schitterende uitzicht

Onderweg tussen stop gemaakt in Barlovento voor pinnen, postkantoor en supermarkt

Een prachtige weg hoog door de bergen  was ook meteen en stuk kouder met heel veel haarspeldbochten en mooie uitzichten zijn we aangekomen in El Tablado.....uhhhh pffff vraag niet hoe...weg naar ons leuke huisje is 80x Sauveplane....

Maar ook weer gered en ondanks advies van Siepko om de auto boven te laten staan en met onze bagage die Sauveplane weg af te gaan  staat de auto voor de deur  uiteraard!!!!!

Heerlijk gekeuteld rond om het huisje en op ons bankje op de klif van het uitzicht genoten

In de namiddag het dorpje verkend

En bij Claire,  Hollandse vrouw  vriendin van Petra en Janneke, gegeten in haar huiskamer restaurant  terug in de tijd

En alles vers uit de tuin, was echt verrukkelijk en een hele leuke humoristische vrouw