21 en 22 januari Palma de Mallorca en Cala Pi

22 januari 2020 - Sa Ràpita, Spanje

Dinsdagochtend vroeg met de taxi en bus naar Palma de Mallorca.

s’Estanyol is klein en er is weinig busverkeer, dus daarom worden taxi’s ingezet naar de overstapplaatsen. Deze taxi moet je reserveren en het systeem werkt prima!
Palma de Mallorca heeft een mooi historisch centrum en we hebben tussen de buien door nog lekker rondgewandeld.
Heerlijke geluncht bij de Italiaan... op Mallorca zijn heel veel Italiaanse restaurants.

In de markthal kaas en ansjovis gekocht voor s’avonds en om mee te nemen naar huis.

Woensdag 22 januari onze laatste dag hier 😢 Gelukkig droog en een klein ritje gemaakt van 39 km naar Cala Pi, weer zo’n mooie baai!

Daarna naar ons favoriete tentje in Sa Ràpita voor de lunch. En hier voor ons allebei 2 taartjes meegenomen...tja dat mag de laatste dag.

De fietsen staan met bagage in de garage en wij hopen half maart weer terug te gaan naar Malllorca en onze reisblog weer te vervolgen!

T was een fantastische trip! Tot later!