21 en 22 januari Palma de Mallorca en Cala Pi

22 januari 2020 - Sa Ràpita, Spanje

Dinsdagochtend vroeg met de taxi en bus naar Palma de Mallorca.

s’Estanyol is klein en er is weinig busverkeer, dus daarom worden taxi’s ingezet naar de overstapplaatsen. Deze taxi moet je reserveren en het systeem werkt prima!
Palma de Mallorca heeft een mooi historisch centrum en we hebben tussen de buien door nog lekker rondgewandeld.
Heerlijke geluncht bij de Italiaan... op Mallorca zijn heel veel Italiaanse restaurants.

In de markthal kaas en ansjovis gekocht voor s’avonds en om mee te nemen naar huis.

Woensdag 22 januari onze laatste dag hier 😢 Gelukkig droog en een klein ritje gemaakt van 39 km naar Cala Pi, weer zo’n mooie baai!

Daarna naar ons favoriete tentje in Sa Ràpita voor de lunch. En hier voor ons allebei 2 taartjes meegenomen...tja dat mag de laatste dag.

De fietsen staan met bagage in de garage en wij hopen half maart weer terug te gaan naar Malllorca en onze reisblog weer te vervolgen!

T was een fantastische trip! Tot later!

1. Willy Kalf:
    Nog te leuke laatste dagen gehad . Super voor jullie goeie reis terug. Liefs xx
  2. Tosca Terwiel:
    22 januari 2020
    Nou, dat was weer een fantastisch avontuur dames. Fijn om te zien en lezen dat jullie zo hebben genoten t/m de laatste dag! Én goed voor de inwendige mens gezorgd, goed bezig!
    Leuk vooruitzicht om straks weer terug te gaan!👍😉Goede reis terug.
  3. Bernie:
    Goede reis.
  4. Anja:
    Ziet er weer fantastisch uit. Alweer taart 🤣 tot gauw kippetjes 😘🤣
  5. Marianne Snuif:
    22 januari 2020
    Erg genoten van jullie verhalen en foto's .
    Hoop jullie voor Maart nog een keer te spreken.
    Goede reis
    Liefs Marianne.
  6. Yvon:
    22 januari 2020
    Heb weer mee genoten hoor!!!!
    Van jullie mooie foto's en leuke verhalen
    Goeide reis terug
  7. Yvon:
    22 januari 2020
    Heb weer meegenoten hoor!
    Van jullie mooie foto's en leuke verhalen
    Goede reis terug
  8. Monique Smiers:
    22 januari 2020
    Weer een mooie reis geweest...heel leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Voor morgen...een goede reis✈️😘
  9. Elma Kreuzen Thijssen:
    22 januari 2020
    wat jammer dat jullie reis ( tijdelijk ) tot een stilstand is gekomen. Maar we verheugen ons op het vervolg. Ga zo door, we reizen graag mee.......
  10. Petra:
    22 januari 2020
    Leuk om ‘mee’ te zijn geweest op de bagagedrager. Goeie reis morgen en tot snel.
    Xxx