22 september 2021 van Igoumenitsa naar Syvota

23 september 2021 - Igoumenítsa, Griekenland

Gelukkig voelt Sandra zich wat beter en kunnen we ‘s morgens vertrekken richting Syvota. Het eerste stuk is vrij druk en de weg gaat vrij snel steil omhoog. Mooi helder weer en daardoor voelt het ook minder warm. De uitzichten op Corfu zijn prachtig. Na Plataria wordt het wat rustiger maar we moeten weer een lange steile klim maken. Het voordeel is dat het altijd weer naar beneden gaat …

Syvota ligt aan een mooie baai met eilandjes voor de kust. Syvota is een wat luxer plaatsje met heel veel terrassen, mooie winkeltjes en veel grote zeilschepen in de haven. We vinden een studio met mooi uitzicht en er komt een harde wind opzetten. Goede condities voor ons wasje😉 voor ons lekker wat koeler. S avonds met kippenvel op terras!

Na 1 ouzo val ik bijna direct in slaap en Sandra pas uren later… en als ik wakker ben ligt zij nog te snurken dus qua slaapritme lopen we nog niet synchroon maar voor de rest gaat het prima met ons!

1. Dorien:
    23 september 2021
    Wat heerlijk om zo mee te kunnen lezen!
  2. Han:
    23 september 2021
    Gelukkig is de invulling van jullie vakantie weer normaal.
  3. Elma Kreuzen Thijssen:
    24 september 2021
    wat een prachtig mooi blauwe zee. Geweldig met die baaien en dorpjes aan zee.