27 en 28 oktober 2021 Amalfi en Castellabate

28 oktober 2021 - Caprarizzo, Salerno, Italië

Woensdagochtend weer mooi weer aan de Amalfikust! Eerst natuurlijk een stop gemaakt in Positano. Positano en Amalfi zijn erg druk en hebben een beetje hun charme verloren door de hordes toeristen en wij hebben beide plaatsen bekeken vanaf de haven. We zijn langs de kustweg doorgereden naar Sorrento. En ja hoor, daar was de Vesuvius te zien! In Sorrento was de kunstkerstboom al opgezet…In de haven hebben we een bootticket gekocht want we wilden de mooie kust ook vanaf de zee zien en dat was inderdaad prachtig! In Amalfi overgestapt op de boot naar Salerno. In Salerno weer gezocht naar slaapplek richting Paestum. Aan de kust een kamer gevonden in een groot beach resort. Heel stil met nog 1 gast … Maar wij zaten lekker met drankje aan zee🤗, dus weer een prima plek! Genoten van deze 2 dagen aan de Amalfi kust!

Vanochtend richting de opgravingen tempels van Paestum en dit konden we prima zien vanaf de weg! Eerste deel van de route ging langs de kust en na Agropoli door het groene heuvelachtige binnenland naar Castellabate.  Hier 2 nachten geboekt en morgen gaan we een rondrit maken zonder bagage👍 Lekkere kamer met groot buitenterras! Er is overal genoeg plek en met booking.com is alles binnen 1 minuut geboekt, super handig!
Vandaag weer mooi weer en de voorspelling voor de komende dagen ziet er goed uit👍

1. Nathalie:
    28 oktober 2021
    Toujours aussi beau et avec le beau temps. Ici c'est le déluge
    Merci de continuer à nous régaler avec vos belles photos.
  2. Esther:
    28 oktober 2021
    Fijn, klinkt het. Vergeet je de limoncello niet?
  3. Martine B:
    28 oktober 2021
    Meiden, wat een tocht maken jullie! Het grote genieten 😀. Paestum was al mooi. Gaan jullie ook naar Pompeï?
  4. Sandra Immink:
    29 oktober 2021
    Nee geen pompei ben ik in mijn Rome tijd uiteraard geweest
    🥰💋
  5. Anneke: