5 en 6 oktober 2021 Kyparissia en Pylos

6 oktober 2021 - Amsterdam, Nederland

Dinsdag 5 oktober verder gegaan met onze wasjes. Helaas waren de griekse wasprogramma’s voor ons niet te ontcijferen, alleen de 40 graden was leesbaar. Dus verschillende knoppen met 40 graden geprobeerd en alle programma’s duurden erg lang… Sandra was de vorige avond al in slaap gevallen naast de wasmachine… Uiteindelijk alles gewassen en overal in de tuin hingen onze kleren😉 S middags lekker richting strand en daar was helemaal niemand, maar er stond wel een parasol met 2 stoelen, dus die waren voor ons😉 Daarna nog even naar de haven in Kyparissia doorgereden. T wordt al stil hier, echt einde seizoen. Maar er zijn nog genoeg eettentjes open.

Eric van de vakantiefietser had mij gemaild dat ik de defecte accu kon achterlaten! Fijn, dat scheelt zeker ruim 2 kilo! Dus vanochtend de accu achtergelaten bij Dimitri van ons appartement!

En 2 kilo lichter vertrokken richting Pylos.

Leuke aardig vlakke rit langs de kust met een paar mooie stops! Nog een dode aangespoelde walvis gespot… die was behoorlijk uit de richting!

Pylos is een gezellig plaatsje met leuk groot plein. Leuke mix van locals en toeristen. Ons hotel ligt aan de mooie baai van Pylos met prachtig uitzicht.

Voor onze ‘duik’ vanmiddag in zee moesten we alleen even de weg oversteken.

Vanavond Italiaans gegeten, wat een feest! Want we zijn het Griekse eten een beetje beu … wat een verwende reiskippetjes 😉

1. Esther:
    6 oktober 2021
    Heerlijke beelden weer, dames!
  2. Monique:
    6 oktober 2021
    Mooie en gezellige foto's weer, ladies
  3. Nathalie:
    6 oktober 2021
    Les filles vous avez organisé une frip pour financer le voyage ? Heureusement pas de Volkswagen. Lol
  4. Paul & Elma:
    6 oktober 2021
    geweldig mmoi .. genieten !
  5. Dorien:
    7 oktober 2021
    Wat fantastisch allemaal! Geniet heerlijk mee van jullie reisverhalen!
    PS: leuk “laatste foto!”
  6. Sandra Immink:
    7 oktober 2021
    Leuk dat je ons volgt Dorien!