5 en 6 september 2021 van Watergang naar Lago d’Orta

6 september 2021 - Pettenasco, Italië

Eindelijk is het zover en vertrekken wij uit Watergang uitgezwaaid door Mattis, Jan en Annelies.

Via Maastricht, Malmedy, Saarbrucken, Strassbourg, Colmar naar onze 1e overnachting in Golden Tulip Mulhouse.

De volgende dag gaan we in Schwanden, Zwitserland, langs bij de familie Kaser. Hier kwam Sandra met haar ouders en Monique Honig kamperen en helpen op de boerderij. Alles ziet er daar nog net zo uit als 50 jaar geleden…..
Na de lunch zijn we via de Tuhner See, Grimselpas en Simplonpas naar Italie gereden, een prachtige route. En niks geen controle en vraag naar onze corona app en ingevulde PLF….
Om 20 uur aangekomen op de camping in Pettenasco aan het Lago d’Orta en meteen aan de pizza!

1. Thea Eijking de ruijter:
    6 september 2021
    Heerlijk om er tussenuit te zijn. Ik geniet mee. Hier alles ok. Lekker genieten jullie!!
    Ik nu mijn bedje in. Leuke foto s.
  2. Anja:
    Prachhhhhhtiggggggg🤸🏽‍♂️😘
  3. Marja:
    7 september 2021
    heel veel plezier meiden!
  4. Anne Marie:
    7 september 2021
    Heerlijk ziet het eruit. En heel leuk om te volgen. Geniet ze!!!!!!!😘
  5. Elma Kreuzen Thijssen:
    7 september 2021
    Wat prachtig allemaal. Ik krijg meteen zin om ook op reis te gaan. Knap hoor om in twee dagen naar Lago dÓrta te rijden en dan nog onderweg vrienden van vroeger te bezoeken.
  6. Yvon:
    Prachtige foto's !!!!!!!!!
  7. Marina:
    7 september 2021
    Ziet er goed uit dames, heerlijk begin👍.
  8. Ethel:
    7 september 2021
    Heerlijk om op afstand mee te mogen genieten van jullie reis 😁
    Prachtige foto’s! En wat leuk om na zoveel jaar weer op een oude bestemming te zijn met zoveel herinneringen 👍🏻
    Geniet ervan meiden.... en ik kijk alweer uit naar de volgende foto’s 😘
  9. Tanja:
    7 september 2021
    Wat heerlijk. Heel veel plezier ladies!
  10. Monique:
    7 september 2021
    Leuke foto's...heerlijk aan het genieten. Veel plezier!