6 januari van Mataró naar Palma de Mallorca

6 januari 2020 - Cas Català, Spanje

Om kwart over acht vertrokken naar Barcelona.De route liep grotendeels over fietspaden langs de kust.Op deze feestdag (6 januari) waren er al vroeg veel Spanjaarden aan de wandel en op de fiets.Veel plaatsjes langs de kust gepasseerd met mooie oude huizen.Fantastisch om Barcelona op de fiets binnen te rijden na 35km.

Tussen de auto’s de Ferry op gefietst en de fietsen in het ruim geparkeerd. Prachtig weer dus we konden op het zonnedek naast het zwembad zitten. Wind mee en na 6.5 uur varen in Palma de Mallorca aangekomen. Langs de gigantische grote haven over fietspaden naar ons hotel. De fietsen konden we meenemen naar onze kamer. Daarna nog aan de borrel en op een salsa avond beland in ons fietspak. De uitnodiging voor de karaoke maar afgeslagen, wie weet volgende week!!!!!

1. Tosca Terwiel:
    7 januari 2020
    Wat een geweldige route weer dames.
    En zeker fantastisch om op de fiets Barcelona binnen te komen na zo’n rit! Wat goeoeoeoed!👍😉
    Veel plezier verder.
  2. Han Bezuijen:
    7 januari 2020
    Nog de beste wensen en een gezond en een sportief 2020 toegewenst, maar is die heerlijke appeltaart met ijs wel goed voor de conditie. Geniet er maar lekker van hoor!
  3. Anja:
    7 januari 2020
    Beetje jammer van de karaoke🥳
  4. Willy Kalf:
    7 januari 2020
    Klinkt weer heerlijk. En fijn dit prachtige weer. Geniet van alles op het eiland. Xxx
  5. Marianne Snuif:
    7 januari 2020
    Wat een spannende ontwikkeling van jullie reis.
    Ik maar denken dat jullie naar Santiago zouden gaan fietsen.
    Ben met Ellen een paar jaar geleden op Mallorca geweest.Hebben toen erg genoten.
    Nog heel veel plezier samen.
  6. Marja:
    7 januari 2020
    prachtige reis meiden, geniet van Mallorca!
  7. Petra:
    7 januari 2020
    Dat ziet er super uit allemaal.
    Heerlijk salsa met je zemenkruisbroek.
  8. Monique Smiers:
    7 januari 2020
    Ziet er weer geweldig uit👌 Genieten maar...mooi weer en al die lekkernijen...😋😎🤗