7 en 8 oktober 2021 van Pylos naar Koroni

8 oktober 2021 - Kalamáta, Griekenland

Donderdag na het ontbijt vertrokken uit Pylos richting Koroni met veel klimmen. De grootste klim ging over 8,5 km …. Pffff … dat was ‘mij niet bellen’ …..
Daarna kwam de afdaling naar Koroni gelukkig weer😉. Bij Koroni kwamen we een zwitsere jongeman tegen die hier vanaf Zwitserland over het vaste land was gekomen… geen e-bike en tentje mee op de fiets en 3 maanden onderweg..

We hebben hier in Koroni een studio aan zee met uitzicht op het oude fort. En stappen zo de zee in. Tot nu toe al heel veel leuke plekken gehad, maar deze staat op nummer 1! 2 nachten geboekt omdat het weer zou omslaan. Vannacht regen en onweer en vandaag droog, vanochtend zon en vanmiddag bewolkt.

Vanochtend naar boven naar het fort gelopen en het kloostercomplex bezocht.

Dat mocht niet in broek maar gelukkig hebben ze leuke leenrokken😉.

Morgen fietsen we richting Kalamata en gaan zondag met de bus dwars door de Peleponnesos naar Patras. We zijn van plan om zondag direct door te gaan op de ferry naar Bari! Op naar het Italiaanse eten 🤗!

Vanaf Bari willen we een rondje maken door de laars van Italie en dan zien we wel weer verder. Wat een vrijheid!
Naast onze verhalen en foto’s/video’s is de route per dag ook te volgen op de kaart van dit reisblog.