Dag 6 van Clanwilliam naar Stellenbosch

6 november 2019 - De Wijnlanden, Zuid-Afrika

Gisteravond nog lekker even een douche nemen en een grote verrassing in de douche. Een mega exemplaar 🕷 weggejaagd met de bezem, door Anja. Sandra stond paraat met een teenslipper om toe te slaan als Anja zou missen. De spin vluchtte via het plafond weg.
Vanmorgen vertrokken richting Stellenbosch via de scenic route. We reden door het wijngebied. De bavianen kwamen we tegen langs de snelweg. Mooie route. Erg fris vandaag. Vanmiddag in Stellenbosch gewinkeld en geluncht. Erg leuk dorp met victoriaanse huizen. Nu slapen in De Oude Schuur die zijn naam wel eer aan doet.

1. Marina:
    Mooie tocht meiden,
    oude schuur met twee jonge blommen😉🤪, geniet er lekker van met z’n drietjes.
  2. Marianne:
    6 november 2019
    Jullie reis staat op mijn wishlist om dat volgend jaar met mijn zusje te gaan doen.
    Vind het heel leuk om jullie te volgen.
    Allleen dat verhaal van die spin laat ik haar niet zien.Ze is panisch voor spinnen.
  3. Anita:
    6 november 2019
    Die blanke mens hebbie huisgehouwe.......... zoiets, ik kan geen afrikaans maar onze invloed is nog steeds niet weg te cijferen. Pfff al die kolonies en priesters en macht en de rest ...... pfffff
  4. Willy Kalf:
    6 november 2019
    Spannend....van spin tot baviaan. Genieters xxx