11 februari

11 februari 2022 - Hinterellenbogen, Oostenrijk

Gister overnacht voor Ulm en vanmorgen vroeg op pad. Het sneeuwde onderweg.
In Reutte wat boodschappen gedaan en het Lechtal in , het zonnetje kwam zelfs door. Het is hier nog steeds prachtig !
Onze ferienwohnung is echt geweldig : ieder een eigen slaapkamer met badkamer een stube met keuken en groot
Balkon en overal ramen met een panoramisch uitzicht en dat voor een spot prijsje. Eerst hier uitpakken en installeren, koppie thee erbij en daarna een andere outfit aan en met wandelstokken als twee ouwe wijven de berg af: heel stijl ijzig weggetje , de panda in de 4x4 deed het prima 💪

voor Yvon na 46 jaar hier weer te zijn : overweldigend, voor mij 10 jaar en ja het blijft hier een soort thuis komen!De keuken precies dezelfde tafel, aanrecht en bank, hetzelfde luchtje , was heel emotioneel : Brigitte komt met een rollator de gang en in eens ziet ze mij :Oh mein Got SANDRA alletwee tranen met tuiten . In de stube aan de thee , Heinz doet nu alles ! Na de familie perikelen door te hebben genomen , blijkt Sepple drie jaar geleden te zijn overleden :hartstilstand op de fiets. Weer janken!Wij naar buiten roken komt Stephan eraan met zijn gezin daar zijn we van de week uitgenodigd ! Wij weer sloffend terug de berg op en bijkomen. Schnitzels gegeten in Steeg en we zijn helemaal gesloopt van alle emoties en ook genieten :dat we er echt zijn en we voelen ons heel rijk dat we dit kunnen meemaken : echt heel bijzonder! Straks lekker onder die dikke peul!

1. Anja:
    11 februari 2022
    Ziet er super uit zeg. Wat een uitzicht en wat een sneeuw. Heerlijk☃️
    Misschien spot je nog murmeltieren 🦫
    Geniet lekker 😘
  2. Nathalie GENTY:
    13 februari 2022
    Magnifique ma dradra !
    Effectivement, cette rétrospective doit vous combler de bonheur et de beaucoup d'émotions. C'est bien de le vivre et ensuite de se sentir problablement très sereines !
    Profitez-bien de ce voyage passé et actuel et de gros bisous d'accompagnement.
  3. Nathalie GENTY:
    13 februari 2022
    J'avais écrit : magnifique ma dradra !!!!!!