Zondag 13 februari

13 februari 2022 - Hinterellenbogen, Oostenrijk

Gisterochtend op ons balkon in de zon gezeten , met dat prachtige uitzicht en zo stil.Om half elf hadden we afgesproken met Monique en René bij Prenten.Zo maf elkaar daar te zien : we konden meteen de zakdoekjes gebruiken. Bij Heinz en Brigitte op het bankje in de zon gezeten ,herinneringen ophalen,foto’s maken en Heinz kwam terug van boodschappen doen en ik zeg tegen Monique maak effe stiekem een foto van hem. Nee hoor niks stiekem gewoon aan hem vragen en Heinz  ging meteen naast me zitten op het bankje dus toen kon Monique los en ja portret fotografie dat is haar specialiteit !
Heinz wist nog zoveel van vroeger dus al die verhalen echt geweldig !Monique en René zijn daarna gaan langlaufen en wij wandelen naar Lechleiten, heerlijk in het zonnetje gezeten bij het kerkje op het bankje. Het is jammer dat niemand heeft gefilmd hoe we op dat bankje terecht zijn gekomen ! Om 18.15 rendez vous in Hotel Post zo heerlijk gegeten en vreselijk gelachen het was echt heel erg gezellig en onvergetelijke momenten gedeeld !En we doen het toch maar mooi nog allemaal die zestigers! Zo waardevol 53 jaar vriendschap en dat samen nog mee te kunnen maken!

nu op ons balkon in het zonnetje en ik zal zo de foto’s van Monique erop zetten

1. Marja:
    13 februari 2022
    Wat een mooie plaatjes en vol van nostalgie!!!😉 niks veranderd daar!