19 september 2021 van Corfu naar Igoumenitsa

19 september 2021 - Igoumenítsa, Griekenland

Vanochtend op de ferry van Corfu naar Igoumenitsa. Toen ik wegfietste dacht ik eerst dat mijn fietscomputer er niet goed op zat…en vervolgens dat mijn accu niet goed was opgeladen maar het was erger…. De accu deed helemaal niks meer… daar werden we onrustig van tijdens de oversteek. Bij aankomst in Igoumenitsa meteen de accu weer aan de stroom, maar nee helaas totaal niks… ook niet met de oplader van Sandra…. Vandaag alles gesloten, ook Eric van de Vakantiefietser uit Amsterdam, dus morgen gaan we op pad naar een fietsenwinkel. Echt balen dat de accu het nu al heeft begeven, tenminste dat denken wij.. morgen wordt dit verhaal vervolgd.

Zonder accu over een redelijk vlak stuk van 4 km gereden naar een camping aan het strand, waar we een huisje gehuurd hebben. Vanmiddag weer lekker in zee gebadderd en afgekoeld en geprobeerd een beetje van het katerige gevoel af te komen. Ik neem straks een lekker ouzo’tje en Sandra een colaatje 😉

1. Ethel:
    Ooh nee! Catastrofe 🤬🤬
    Wat is dat balen zeg, hopelijk morgen iemand die je kan helpen hiermee.
  2. Anja:
    19 september 2021
    Oh echt. Wat klote dikke p…….l
    Hopelijk kan t opgelost worden 😘
  3. Marianne Snuif:
    Komt vast wel goed.
  4. Nathalie:
    19 september 2021
    Ah c'est la merde. Demain vous allez trouver une solution. Bisous.
  5. Martine B:
    19 september 2021
    Ohhh, ik duim dat het met een sisser afloopt
  6. Yvon:
    19 september 2021
    Wat kut mar pffffff hoop dat Eric wat voor jullie kan betekenen morgen!!!
    Gelukkig zitten jullie in leuke villa kakelbont
    Succes morgen en ik duim ook mee
  7. Jannie:
    19 september 2021
    Hè wat balen Mar, hopelijk dat jullie morgen een fietsenwinkel vinden die jullie kan helpen😘
  8. Jeanine:
    20 september 2021
    Oooh dat is balen zeg. Hopelijk kan het snel gefixed worden.
    Ondanks alles toch lekker genieten
    😘
  9. Han:
    20 september 2021
    Oh, wat erg! Zeker nu dat er in de hele wereld een groot tekort is aan onderdelen, chips etc.
    Ik duim voor je, dat het meevalt.
  10. Ria:
    20 september 2021
    Oh dat is zeker vervelend. Hopelijk valt het mee. Tot nu toe hebben jullir in ieder geval een hele leuke reis.
  11. Thea Eijking de ruijter:
    20 september 2021
    Dat is op zijn Hollands gezegd Kut.ik zal duimen dat jullie gauw oplossing vinden. Ik kom anders wel ff op heen en weertje nieuwe accu brengen.
  12. Marja:
    Dat is ook een optie😉👍
  13. Katja:
    21 september 2021
    Getverdemme Mar! Ik hoop maar dat die Griekse handjes dat snel kunnen oplossen!
  14. Monique:
    21 september 2021
    Getver...wat balen, Mar! Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost of...al is opgelost;)