25 oktober Salerno

25 oktober 2021 - Salerno, Italië

Vanochtend meteen lopend ….naar fietsenwinkel nr 1. En die bleek vertrokken te zijn… Nummer 2 gebeld en gelukkig niet te ver weg … want we moesten dus lopen…. In Salerno veel hoogteverschil en de fietsenwinkels zaten … in het hogere gedeelte van de stad …Yes! De fiets van Sandra was snel gemaakt bij Bike lab! Het bleek dat de sensor niet meer werkte. Meteen nieuw spiegeltje, remblokjes vervangen en banden opgepompt🤗 en natuurlijk ook fiets 2 voor nieuwe remblokjes en check gebracht (dus ik fietsend naar de winkel zonder Sandra maar met route op telefoon… dat ging bij de eerste afslag al verkeerd… Sandra was er lopend eerder en ik heb een groot deel van Salerno gezien …heuveltje op en af…). Heel leuke mensen bij Bike Lab en ze hebben ons wat tips gegeven over de Amalfi kust. Wij wilden een auto huren maar gaan op advies toch fietsen en komen waarschijnlijk met de boot terug.

En toen werd het tijd voor mn coupe… tja we gaan naar de Amalfi kust en dan moet mn haar wat beter zitten (kreeg natuurlijk al eerder het advies van Han om iets aan die coupe te doen). Sandra heeft mn haar geverfd (verfsetje heb ik niet voor niks 8 wkn meegesjouwd…) en om 16.30 had ik een afspraak bij Jean Louis Davids en dus niet bij Gianni Luigi Davido…. Dat zou je hier toch eerder verwachten… De kapster sprak geen Engels, maar begreep mij gelukkig goed… blij met het resultaat en klaar voor Amalfi en Capri!

Net heerlijk gegeten! Sandra heeft biefstuk en aardappeltjes gebakken 🤗

Nooit verwacht dat we ff geen zin in pasta, vis of pizza zouden hebben!