26 oktober 2021 Amalfikust

26 oktober 2021 - Agerola, Italië

Vanochtend aan de overkant cornetto (= croissant) en zoet broodje gehaald voor ontbijt. Inmiddels ontbijt ik ook op z’n Italiaans met zoetigheid…. Maar smaakt heerlijk!
Super dag gehad ! Af en toe kwam er een flauw zonnetje door en we konden in t-shirt fietsen. Prachtige rit en vrij rustig! Hier moet je waarschijnlijk niet zijn in het weekend…. Leuke plaatsjes onderweg en het bekende Amalfi zelf was heel druk met hordes toeristen, dus hier zijn wij niet eens ingegaan. De kleinere plaatsjes vonden wij wat leuker. De kustweg stijgt en daalt gelijkmatig, dus is prima te doen! De kust is prachtig en de uitzichten zijn wel zo mooi! Nu te leuke B&B vlak voor Positano met weer een schitterend uitzicht! We kwamen om 16 uur aan en er werd meteen een lekkere ravioli voor ons gemaakt! Denk dat we straks weer wat lekkers nemen…. Wat een luxe na onze verplichte stop in de bergen…,

En nu eerst weer het plan voor morgen bedenken 😉

1. Nathalie:
    26 oktober 2021
    Toujours aussi beau. Vous nous fêtes rêver. J'ai les images mais toujours pas les commentaires toujours en hache la paille..
  2. Sandra Immink:
    J’écris en hache la paille et en français
  3. Rob:
    26 oktober 2021
    Wat een schitterende omgeving. Blijf maar lekker doorfietsen, want hier is het treurig weer.😉
  4. Han:
    Sorry meiden, ik dacht dat ik goede ogen had, maar ik denk dat ik morgen maar even naar Hans Anders of Pearl ga. Ik dacht echt, dat Mar in haar onderbroek stond, ha,ha!
  5. Jeanine:
    27 oktober 2021
    Wat ziet het er mooi uit allemaal. Geniet ervan!
  6. Monique:
    Prachtige route, hoor! En dat heerlijke zonnetje....