27 t/m 29 september 2021 Kefalonia en weer op het vasteland

29 september 2021 - Vartholomió, Griekenland

Maandag 27 september lekker relaxed dagje. Op de fiets naar Sami langs de mooie kust en daar heerlijk in een baaitje gezwommen. ‘s Avonds voor de 2e keer weer bij Poseidon gegeten (en Katja weet hoe lekker je hier kunt eten😉).

De volgende dag ons tripje naar Ithaka niet gedaan, omdat de ferry erg vroeg vertrok en daar hadden we geen trek in (4 jaar geleden zijn we hier wel geweest).

Dus plan gewijzigd en dinsdag op ons gemak naar de hoofdstad Argostoli gereden, een prachtige tocht langs oa Myrtos Beach. In het begin weer veel klimmen en dat valt met bagage en deze temperatuur echt niet mee😉.

Hotel voor € 34 incl. ontbijt …. ‘s Middags luieren aan het zwembad en ‘s avonds aan de kade van Argostoli met drankje en daarna heerlijk broodje gyros gegeten.
Woensdag 29 september langs de kust naar Poros, weer een heftige steile start maar daarna ging het vrij soepel😉.

De overtocht naar Killini duurde anderhalf uur. Killini vonden wij tegenvallen en daarom doorgereden naar Vartholomio.

Kamer met wel zo een mooi uitzicht!
Weer een super dag!!!

1. Elma Kreuzen Thijssen:
    30 september 2021
    Elke dag is het een feest om jullie tocht/reis te volgen. Ik begreep nu dus weer terug naar het vasteland van Griekenland. Het is ook leuk om alle plaatsen die jullie bezoek op te zoeken via internet. Interessant!
  2. Sandra Immink:
    2 oktober 2021
    Leuk dat je ons volgt en plaatsen opzoekt
    Voor jullie volgende trip 😜😍
  3. Esther:
    Klinkt fijn!
  4. Marianne Snuif:
    Wat een déja-vu!!!.
    Veertig jaar geleden waren wij er ook en was het net zo rustig.
    Vond het toen heel indrukwekkend.
    Prachtig jullie foto's.
    Hebben ons foto album opgezocht en het zijn bijna dezelfde foto,s.
    Heel bijzonder.
    Lekker verder genieten maar.
  5. Sandra Immink:
    2 oktober 2021
    Wat enig ook weer niet toevallig
  6. Nathalie:
    1 oktober 2021
    Oui c'est vrai moi aussi je finalise votre rando en cherchant sur internet. On aura le temps dimanche : Cévenolade. Toutes les manifestations annulées. Bisous les filles.
  7. Yvon:
    1 oktober 2021
    Wat een mooie foto's en film van deze prachtige plek!!!!!!
    Heel erg bijzonder!!!!