29 en 30 oktober 2021 Castellabate en Pisciotta

30 oktober 2021 - Napels, Italië

Vrijdag rit gemaakt door de bergen. De eerste klim naar Castellabate was vreselijk .. erg steil en op sommige stukken in de 2e versnelling omhoog. Beloond met een prachtig uitzicht! Mooi ritje  gemaakt en ontzettend stil in de bergen. Eenmaal op hoogte was het prima te doen. In de middag afgedaald naar Santa Maria de Castellabate aan de kust. Ook weer een erg leuk plaatsje en heerlijk in het zonnetje gezeten/gelegen.

Natuurlijk houden wij de weersvoorspellingen goed in de gaten en heel jammer dat alle weerapps verschillen maar de komende tijd ziet het er toch wat slechter uit…. Dus vanochtend besloten dat we morgen aan onze terugreis beginnen😏. Vandaag nog een mooie dag gehad en weer langs de kust richting zuiden (en richting treinstation) gereden. De kust is prachtig en de plaatsjes aan de kust zijn sfeervol en heerlijk rustig nu.

Nog geen zin om terug te gaan en weer de   weerapps gecheckt… Maar uiteindelijk vandaag de treinkaartjes gekocht. Morgenochtend eerst naar Napels en dan kijken hoe we met de fietsen verder kunnen (mogen niet mee in iedere trein).