Donderdag 16 maart van Albentosa naar Torres Torres

16 maart 2023 - Torres Torres, Spanje

Luidruchtige nacht achter de rug en Sandra slecht geslapen en niet fit ☹️. (Ik met een half pilletje overal doorheen geslapen….).
Maar toch vertrokken voor de 2e etappe van de via verde de los ojos negro.
Eerste 30 km niemand tegengekomen…. Weer een prachtige route en deze etappe staat ook goed aangegeven in tegenstelling tot gisteren. Deels weer onverhard en deels geasfalteerd. Onderweg olijfbomen en veel amandelbomen in bloei. De laatste kilometers veel sinaasappelbomen. Veel viaducten en veel tunnels, die verlicht zijn. Nog steeds volop zon!
Onze Airbnb voor 1 nachtje is heel mooi! De eigenaresse spreekt alleen spaans (komt meer voor hier) en bij aankomst gebeld omdat er niemand aanwezig was … .. en uurtje hier rondgedoold en nagevraagd of we wel op het juiste adres waren en uiteindelijk kwam ze dan 😏😏. Maar ook dit is weer gelukt! Heb (ik Marja) al heerlijk in het ligbad gebubbeld👍

83 km gereden.

1. Petra:
    16 maart 2023
    Leuk, knusse hut. En mooie wegen zo.
  2. Petra:
    16 maart 2023
    O waardeloos Max dat je niet lekker bent. Hopelijk snel beter. Mar had ook al iets met een Berliner Bol geloof ik. Bah.
  3. Tonia:
    Leuke plek ladies 🤩
  4. Yvon:
    Prachtige route weer!!!!
    Maar wat een afstand hebben jullie toch weer gefietst ondanks weinig slaap en niet fit💪
    Leuke slaap plek!!
    Hoop dat je toch snel wat opknapt immink😘
  5. Esther:
    18 maart 2023