Vrijdag 17 maart van Torres Torres naar Ontinyent, 18 en 19 maart Ontinyent

19 maart 2023 - Ontinyent, Spanje

S morgens vanuit Torres Torres vertrokken naar het treinstation van Sagunt. De fietsen konden helaas niet mee op de trein.
Sandra nog niet ok en verder fietsen was geen optie dus: er stond een taxibusje uit te laden en dit busje heeft ons 120 km verder naar Huub, Renee en Anja gebracht in Ontinyent! Ook weer opgelost!

Daar zaten ze nog volop in de verhuisdozen, Sandra heeft lekker gekookt en ik heb Huub geholpen met planken ophangen.

Volgende dag Sandra heel veel last van de voorhoofdsholte ontsteking en in bed gebleven. Ik met Anja en Renee va Pau clar gewandeld naar het centrum van Ontinyent.
S Avonds voor de volgende dag een lekkere plek voor de komende dagen gereserveerd. Vanaf vandaag zondag 19 maart zitten we in Casa Josa ook hier in Ontinyent. Anja heeft Sandra en onze spullen hierheen gebracht en Huub en ik zijn op de fiets gegaan, zodat we nu alles hier hebben. Voorlopig even rust nu !!

1. Marianne:
    19 maart 2023
    Wat een hectische toestand.
    Gelukkig alles weer opgelost en nu even rust.
    Sandra flink stomen met je voorhoofdholte ontsteking.Bij mij helpt het wel .
  2. Martine B:
    20 maart 2023
    Hopelijk knapt Sandra goed op na een paar dagen rust. Neem lekker de tijd 😉. Daarna kunnen jullie weer helemaal genieten van het vervolg van de reis. Bocairent is ook heel mooi. Veel te zien.
  3. Marja:
    20 maart 2023
    rust lekker uit meiden, en geniet daarna van het vervolg van de reis! dikke knuffel van ons
  4. Tanja:
    20 maart 2023
    Wat een toestand. Gelukkig weer goed opgelost. En heel fijn dat jullie bij Huub, Renee en Anja in de buurt zijn. Hoop dat de rust Sandra goed doet.
  5. Esther:
    20 maart 2023
    Goed gedaan, fijn bijkomen nu!! 🫶🏻
  6. Dorien:
    20 maart 2023
    Wat een belevenissen ! Hopelijk is Sandra snel weer opgeknapt! Heeeeeel veeeel plezier en ik geniet van de verhaaltjes en foto’s ! Heerlijk om te lezen en te zien