Zondag 12 en maandag 13 maart van Cambrils via Ampostella naar de Ebre delta

13 maart 2023 - El Poble Nou del Delta, Spanje

Zondag na de koffie bij Jan vertrokken en leuke tocht grotendeels over fietspaden langs de kust. Komoot heeft ons al over leuke paden geleid, maar dit keer zijn we echt gestrand op een wandelpad. Dat is met onze zware fietsen en bagage niet leuk…. Op het bijgesloten filmpje voor de tunnel hadden we nog goede hoop maar helaas we kwamen dus op een smal wandelpad bij een prachtige baai uit maar konden niet verder… dus hele traject teruggewandeld met veel hindernissen …. Gelukkig zit er ook nog een loopondersteuning op de fietsen😉

In Ampostella gelukkig een lekker hotel.

56 km gereden

Vandaag, maandag lekker vlak traject door de delta van de Ebre. Een heel groot gebied met veel landbouw (oa rijstvelden)… erg saai … een soort Spaanse Wieringermeer. Fietsen langs de Ebre was wel leuk en ook het deel langs de kust en vennetjes/meertjes met flamingo’s, zwarte ibissen en witte reigers was de moeite waard. Nu aangekomen in El Poble Nou del delta, een in andalusische stijl gebouwd dorpje. Weer een leuke overnachtingsplek, kamer aan gezellige patio en we zijn de enige gasten.
Sandra koud en rillerig vandaag en ligt nu lekker de snurken. Nog steeds prachtig weer☀️☀️ 36 km gereden

1. Marianne:
    13 maart 2023
    Leuk Marja , je verhaal.Tja gaat niet altijd zoals je het plant.
    Hoop dat het beter gaat met Sandra.Wij genieten van windkracht 8.
  2. Yvon:
    13 maart 2023
    Dus komoot had ook ff Error.....pfff hele stuk weer terug...lopend!!!!!!

Hoop dat San niet echt ziek gaat worden
  3. Cocky en Dirk:
    14 maart 2023
    Mooie verhalen en foto's! En heel leuk om onze buurman Jan te zien met jullie in Cambrils! Hij zal jullie missen...Goede reis verder en hartelijke groet!!
  4. Loes:
    14 maart 2023
    Altijd weer uitdagingen hè?! Maar daar draaien jullie vast je hand niet voor om! Terwijl ik mijn yoghurtje hier eet (bekende uitdrukking hier, vraag maar in de MaMaLoe....) lees ik jullie berichten en zie ik de video's. Op naar de volgende aantrekkelijke regio... Hoop dat Komoot jullie inmiddels wat beter gezind is. Buen viaje!
  5. Tonia:
    15 maart 2023
    Wat een verhaal weer🤪 zo komen jullie nog is ergens. Maxi heel veel beterschap. Hopelijk valt het mee en kunnen jullie de survival reis snel voortzetten. Liefs Veronica 😘