15 en 16 september 2021 vervolg fietsen op Corfu

16 september 2021 - Palaiokastritsa, Griekenland

Gisterochtend vroeg vertrokken en eerst langs het meer van Korrisia. Daar stonden  de flamingo’s in het water, prachtig!

Via Stavros en Agii Deka naar Glyfada beach. Onderweg veel en lange routes geklommen, maar mooie tocht.
In Glyfada hotel aan het strand en weer heerlijk gezwommen in de baai en  ‘s avonds gegeten aan de baai.

Vandaag weer de wekker gezet en vroeg vertrokken na het ontbijt. Korte en mooie rit door de Ropa vallei, waarbij we een heel stuk onverhard over de keien moesten. Ploeteren……

Al vroeg voordat het te warm werd in Paleokritsa aangekomen. Onderweg druk want de prachtige baaien van Paleokritsa zijn een toeristische trekpleister. En ja, weer een hotel aan het strand… we voelen ons luxe reiskippetjes😉.

Sandra had een klein schaduwrijk baaitje gezien… t was ff klimmen over de rotsen (niet mijn sterkste kant.., maar ik ben er gekomen). Naar de grot gezwommen en later op de dag nog even in het stoeltje van Sandra mogen zitten, zie video.

Tja en wederom lekker gegeten ….

1. Thea Eijking de ruijter:
    16 september 2021
    Tjeetje wel afzien daar. En dan dat rot weer!! Hoe houden jullie het daar uit!!!
    Prachtige foto s!!
  2. Marijke:
    16 september 2021
    Jaloersmakend meiden. Even doortrappen, maar dan heb je ook wat. Jullie genieten, dat is wel zichtbaar. Heerlijk hoor.
  3. Anja:
    16 september 2021
    Ziet er weer super uit allemaal🥰
  4. Dorien:
    17 september 2021
    Wat ziet het heerlijk uit! Veel plezier!
  5. Rob:
    17 september 2021
    Geweldig die flamingo's. Staan allemaal met hun kop in het water. Opeens allemaal gelijk weer omhoog en rondkijkend: " Who farted? "
  6. Han:
    17 september 2021
    Schitterende foto's!!! Wie is eindelijk die knappe man op de foto's?
  7. Marja:
    18 september 2021