Vrijdag 10 maart van Castelldefels naar Cambrils

10 maart 2023 - Cambrils, Spanje

Gisteren te moe om nog een uitgebreid verslag van de dag te doen, maar dat is nu wel gedaan, zie 9 maart. Vandaag niet gestart met een Berliner bol 😉 maar lekker ontbijtje aan zee.

Prachtig weer maar wel veel wind. Eerste stuk gaat over de drukke weg langs de mooie rotskust. Maar de auto’s gaan (verplicht hier) ruim 1,5 meter om ons heen. Dwars door Sitges gefietst en daarna over grotendeels fietspad langs de kust. Na de lunch in Sant Vincenc de Calders op de trein gestapt naar Vila Seca en vandaar weer naar Cambrils gefietst. Dus stuk ‘gesmokkeld’ na de lange dag van gisteren. Ff paniek op het treinstation omdat de fietsen bijna niet in de stationsliften passen. Met 1 tas eraf en het spatbord beetje indrukken gaat het net ….. Godzijdank anders zouden we dus niet kunnen treinen. Dan is er een speciale fietsingang in de trein …. Met 2 tredes hoog 🤨 gelukkig kregen we hulp van een aardige man, want de fietsen en bagage zijn zwaar. Leuk om de camping in Cambrils op te rijden en Jan (buurman Sandra Watergang) daar te zien. Gezellig een wijntje/cola gedronken met Jan en zijn zus en zwager. Wij hebben een leuke mobilhome gehuurd en kunnen morgen op onze rustdag een wasje doen 🤗 en Cambrils verkennen.
67 km gereden.

1. Yvon:
    11 maart 2023
    Lekker genieten van jullie vrije dag meiden😊
  2. A. M. Verhoeff:
    11 maart 2023
    Hallo ladies, plichtsgetrouw hoor om iedere dag een verslagje te maken. Stoer hoor hoe jullie alle obstakels onderweg tackelen, geen lift te klein , berg of opstap in de trein te hoog en ook nog eens een aardige man ontmoet!!!. Vandaag lekker relaxen, wasje doen en Sandra haar eigen buurman naast haar net als thuis. Vandaag hier ook eindelijk een zonnetje 6 graden, ik ga met mijn oppashond Pepito naar Wijk aan zee. Ik kijk uit naar het volgende verslag.
  3. Esther:
    11 maart 2023
    Ooh wat een queeste! Wat geweldig goed dat het allemaal toch nog lukt, nounounou!!!
    Nu lekker bijkomen 🌞🫶🏻💛
  4. Ethel:
    11 maart 2023
    Wat een prestatie weer ladies 💪🏻
    Leuk om jullie verslag weer te lezen. Geniet van een fiets vrije dag, en Cambrils is enig om even te struinen.😘